Завантажені доповіді
Сортування:
Івченко Лариса Василівна
ВИДАВНИЧІ І НОТОТОРГІВЕЛЬНІ КАТАЛОГИ ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ РЕПЕРТУАРУ ВИДАВНИЦТВА ЇНДРЖИШЕКА
ВИДАВНИЧІ І НОТОТОРГІВЕЛЬНІ КАТАЛОГИ ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ РЕПЕРТУАРУ ВИДАВНИЦТВА ЇНДРЖИШЕКА
Хайло Альона Сергіївна
ВКЛЮЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ ТЕКСТІВ У ВІДЕОІГРИ: ПІСНІ ЖАНРУ ШАНТІ У ГРІ «ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG»
ВКЛЮЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ ТЕКСТІВ У ВІДЕОІГРИ: ПІСНІ ЖАНРУ ШАНТІ У ГРІ «ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG»
Кузик Валентина Володимирівна
ДИНАМІКА СВІТОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОЛЯ У ДОЛЕНОСНІ МИТТЄВОСТІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ УНІВЕРСУМ ДІЇ НАЦІОНАЛЬНИХ ПІСЕННИХ БРЕНДІВ
ДИНАМІКА СВІТОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОЛЯ У ДОЛЕНОСНІ МИТТЄВОСТІ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ УНІВЕРСУМ ДІЇ НАЦІОНАЛЬНИХ ПІСЕННИХ БРЕНДІВ
Гусарчук Тетяна Володимирівна
ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ ТА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПСИХОЛОГІЯ ХХ СТОЛІТТЯ
ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ ТА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПСИХОЛОГІЯ ХХ СТОЛІТТЯ
Долгіх Марина Василівна
Життєвий і творчий шлях співачки О.М. Кропивницької (1888–1969) крізь призму документів Меморіального музею М.Л. Кропивницького в місті Кропивницькому
Життєвий і творчий шлях співачки О.М. Кропивницької (1888–1969) крізь призму документів Меморіального музею М.Л. Кропивницького в місті Кропивницькому
Петришина Тетяна Володимирівна
ЗНАЧЕННЯ ПРИДВОРНОЇ СПІВАЦЬКОЇ КАПЕЛИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКОНАВЦІВ-ВОКАЛІСТІВ (СЕРЕДИНА І ДРУГА ПОЛОВИНА ХVІІІ СТ.)
ЗНАЧЕННЯ ПРИДВОРНОЇ СПІВАЦЬКОЇ КАПЕЛИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКОНАВЦІВ-ВОКАЛІСТІВ (СЕРЕДИНА І ДРУГА ПОЛОВИНА ХVІІІ СТ.)
Курбанова Лідія Валеріївна
Значення різновекторної діяльності Павла Маценка у розвитку української музичної культури
Значення різновекторної діяльності Павла Маценка у розвитку української музичної культури
Кармазін Антон Олександрович
КАНТАТА «ГАЙДАМАКИ» МИХАЙЛА ВЕРИКІВСЬКОГО: СТАРТ ШЕВЧЕНКІАНИ КОМПОЗИТОРА
КАНТАТА «ГАЙДАМАКИ» МИХАЙЛА ВЕРИКІВСЬКОГО: СТАРТ ШЕВЧЕНКІАНИ КОМПОЗИТОРА
Осадця Ольга Павлівна
Композиторська творчість Івана Лаврівського : джерелознавчий огляд (на матеріалах ЛННБ України ім. В. Стефаника)
Композиторська творчість Івана Лаврівського : джерелознавчий огляд (на матеріалах ЛННБ України ім. В. Стефаника)
Степанович Кіра Михайлівна
МУЗИЧНА ТЕМАТИКА У книжкових та періодичних виданнях з ФОНДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ
МУЗИЧНА ТЕМАТИКА У книжкових та періодичних виданнях з ФОНДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ
Чамахуд Дарина Володимирівна
НЕВІДОМІ ФАКТИ ПРО НАВЧАННЯ ЯКОВА ЯЦИНЕВИЧА У ДУХОВНИХ ЗАКЛАДАХ (ЗА АРХІВНИМИ МАТЕРІАЛАМИ)
НЕВІДОМІ ФАКТИ ПРО НАВЧАННЯ ЯКОВА ЯЦИНЕВИЧА У ДУХОВНИХ ЗАКЛАДАХ (ЗА АРХІВНИМИ МАТЕРІАЛАМИ)
Клименко Еріка Станіславівна
ПАРТЕСНИЙ КОНЦЕРТ В УКРАЇНІ ЗА КАТАЛОГАМИ Н. О. ГЕРАСИМОВОЇ-ПЕРСИДСЬКОЇ: КОМПЛЕКТ ПОГОЛОСНИКІВ ПІД ШИФРОМ Ф. 306, од. зб. 41
ПАРТЕСНИЙ КОНЦЕРТ В УКРАЇНІ ЗА КАТАЛОГАМИ Н. О. ГЕРАСИМОВОЇ-ПЕРСИДСЬКОЇ: КОМПЛЕКТ ПОГОЛОСНИКІВ ПІД ШИФРОМ Ф. 306, од. зб. 41
Волосатих Ольга Юріївна
Полікультурність у процесах становлення представників української музичної культури першої третини ХХ століття (на прикладі життя і творчості Віктора Косенка)
Полікультурність у процесах становлення представників української музичної культури першої третини ХХ століття (на прикладі життя і творчості Віктора Косенка)
Сивохіп Володимир Степанович
ПРОФЕСІЙНА МУЗИЧНА СПІЛКА ЛЬВОВА ТА ЇЇ ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ: 1930–1990 РОКИ
ПРОФЕСІЙНА МУЗИЧНА СПІЛКА ЛЬВОВА ТА ЇЇ ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ: 1930–1990 РОКИ
Дояр Лариса Василівна
Раритети вітчизняної музичної бібліографії (на матеріалах Книжкової палати України)
Раритети вітчизняної музичної бібліографії (на матеріалах Книжкової палати України)
Пасічник Володимир Петрович
СИНКРЕТИЗМ ЕТНОМУЗИКОЗНАВЧОЇ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОЛОДИМИРА ГОШОВСЬКОГО: до 100-ліття від дня народження
СИНКРЕТИЗМ ЕТНОМУЗИКОЗНАВЧОЇ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОЛОДИМИРА ГОШОВСЬКОГО: до 100-ліття від дня народження
Толошняк Навталія Анатоліївна
СКЛАДОВІ КОМПОЗИТОРСЬКОГО СТИЛЮ БОРИСА КУДРИКА: ПАНОРАМА МИСТЕЦЬКИХ СУДЖЕНЬ
СКЛАДОВІ КОМПОЗИТОРСЬКОГО СТИЛЮ БОРИСА КУДРИКА: ПАНОРАМА МИСТЕЦЬКИХ СУДЖЕНЬ
Тилик Ігор Володимирович
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ САКРАЛЬНО-ТЕКСТОВИХ ДЖЕРЕЛ В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ РІЗНИХ ЕПОХ (НА ПРИКЛАДІ ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ А. ВЕДЕЛЯ ТА М. СКОРИКА)
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ САКРАЛЬНО-ТЕКСТОВИХ ДЖЕРЕЛ В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ РІЗНИХ ЕПОХ (НА ПРИКЛАДІ ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ А. ВЕДЕЛЯ ТА М. СКОРИКА)
Шуміліна Ольга Анатоліївна
СУПРАСЛЬСЬКІ КАНТИКИ ЯК ЗРАЗОК РУКОПИСНОЇ ЗБІРКИ ПАРТЕСНИХ КОНЦЕРТІВ КІНЦЯ XVII СТОЛІТТЯ
СУПРАСЛЬСЬКІ КАНТИКИ ЯК ЗРАЗОК РУКОПИСНОЇ ЗБІРКИ ПАРТЕСНИХ КОНЦЕРТІВ КІНЦЯ XVII СТОЛІТТЯ
Ми в соціальних мережах