Видавничі проекти як інструмент (чинник) суспільної комунікації: з досвіду діяльності кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.)
| Заявник | Любовець Надія Іванівна (Україна) | 
|---|---|
| Конференція | Міжнародна наукова конференція «Бібліотека. Наука. Комунікація: актуальні тенденції у цифрову епоху» (2019) | 
| Захід | Секція 6. Біографіка та біобібліографія як інформаційно-комунікативний ресурс суспільно-політичних і культурних трансформацій | 
| Назва доповіді | Видавничі проекти як інструмент (чинник) суспільної комунікації: з досвіду діяльності кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.) | 
| Інформація про співдоповідачів | |
| Презентація | не завантажено | 
| Текст доповіді | Завантажити статтю | 
Тези доповіді
    Розглянуто досвід діяльності видавничого кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.) як інструменту суспільної комунікації в умовах наступу Польщі на національні права українців. Патріотично та національно орієнтована частина українського суспільства згуртовувалася для протидії примусової асиміляції та популяризації національної військової історії, історії національно-визвольних змагань через видавничу діяльність наукового, історико-мемуарного та публіцистичного спрямування. Зазначено, що основою всіх проектів «Червоної калини» був людиноцентричний (антропологічний) підхід.