Видавничі проекти як інструмент (чинник) суспільної комунікації: з досвіду діяльності кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.)

ЗаявникЛюбовець Надія Іванівна (Україна)
КонференціяМіжнародна наукова конференція «Бібліотека. Наука. комунікація: актуальні тенденції у цифрову епоху» (2019)
ЗахідСекція 6. Біографіка та біобібліографія як інформаційно-комунікативний ресурс суспільно-політичних і культурних трансформацій
Назва доповідіВидавничі проекти як інструмент (чинник) суспільної комунікації: з досвіду діяльності кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.)
Інформація про співдоповідачів
Презентаціяне завантажено
СтаттяЗавантажити статтю


Тези доповіді

Розглянуто досвід діяльності видавничого кооперативу «Червона калина» (1921–1939 рр.) як інструменту суспільної комунікації в умовах наступу Польщі на національні права українців. Патріотично та національно орієнтована частина українського суспільства згуртовувалася для протидії примусової асиміляції та популяризації національної військової історії, історії національно-визвольних змагань через видавничу діяльність наукового, історико-мемуарного та публіцистичного спрямування. Зазначено, що основою всіх проектів «Червоної калини» був людиноцентричний (антропологічний) підхід.