Роль університетської бібліотеки в навчанні студентів спеціальності «документознавство та інформаційна діяльність» на прикладі Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки

ЗаявникЯцечко-Блаженко Тетяна Володимирівна (Україна)
ФорумМіжнародна наукова конференція «Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору» (2014)
ЗахідКруглий стіл "Бібліотека - освіта - інновації"
Назва доповідіРоль університетської бібліотеки в навчанні студентів спеціальності «документознавство та інформаційна діяльність» на прикладі Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки
Інформація про співдоповідачівЯцечко Світлана Володимирівна, кандидат історичних наук
Презентаціяне завантажено
Статтяне завантажено


Тези доповіді

У тому, що авторитет бібліотеки Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки серед студентів-документознавців нашого вузу вельми високий, мені траплялося переконатися не раз, будучи її відвідувачем і викладачем. Бібліотека Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки заснована як бібліотека Луцького учительського інституту в 1946 році. На час відкриття бібліотеки на балансі було лише 179 видань. На той час у штаті було лише два працівники. Але з роками книжковий фонд бібліотеки поповнювався новими книгами, що надсилали державні установи, навчальні заклади, галузеві бібліотеки, і на кінець 1949 року фонд бібліотеки становив уже понад 15 тис. примірників. Сучасний стан розвитку бібліотечно-інформаційних ресурсів у бібліотеці Східноєвропейсього національного університету імені Лесі Українки характеризується поєднанням традиційних форм обслуговування та застосуванням можливостей автоматизованої інформаційно-бібліотечної системи «УФД/Бібліотека», на базі якої створюється електронний каталог, що забезпечує багатоаспектний пошук документів бібліотечного фонду. На сьогодні доступ до електронного каталогу став можливий у локальній мережі університету.
Протягом навчання студенти-документознавці проходять бібліотечну практику, за період якої отримують практичні навики роботи з каталогами, електронними ресурсами бібліотеки та спілкуванню з відвідувачами. В майбутньому ці навики використовуються студентами при підготовці дипломних і магістерських робіт та навчальному процесі.