НОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ЛОГІКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ В БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВАХ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО)

ЗаявникКупрій Тетяна Георгіївна (Україна)
ФорумМіжнародної наукової конференції «Бібліотека. Наука. Комунікація. Актуальні питання збереження та інноваційного розвитку наукових бібліотек» (2023)
ЗахідСекція 1. Бібліотечно-інформаційний комплекс: сучасні пріоритети організації та управління
Назва доповідіНОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ЛОГІКО-ГЕРМЕНЕВТИЧНОЇ ПРАКТИКИ В БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ УСТАНОВАХ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО)
Інформація про співдоповідачів
Презентаціяне завантажено
СтаттяЗавантажити статтю


Тези доповіді

УДК 027.54(477-25)НБУВ:021.2:1:[1:378.091.33-027.22]

Купрій Тетяна Георгіївна,
ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7305-5411
кандидат історичних наук, доцент,
кафедра філософії та релігієзнавства,
Факультет суспільно-гуманітарних наук
Київський університет імені Бориса Грінченка,
Київ, Україна
e-mail: t.kuprii@kubg.edu.ua

Студентська практика піддається своїм коригуванням, як і все у нашому сучасному житті. Це відбувається через зовнішні й внутрішні реалії, які тримають наше суспільство в тонусі креативної модернізації та трансформації. Але, як Земля крутиться навколо Сонця, так і практика залишається важливим складником освітнього процесу в Україні. Бібліотека є справжнім «колодязем, який не має дна», що для допитливого суб’єкту – суцільна насолода.
Студенти-філософи Київського університету імені Бориса Грінченка, які проходять навчальну практику в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського (далі – НБУВ) – головній всеукраїнській книгозбірні, загальнодержавному комплексному бібліотечно-інформаційному, науково-дослідному, науково-методичному й культурно-просвітницькому центрі, найбільшому за обсягом документно-інформаційних ресурсів книгосховищі України, всеукраїнському центрі реставрації та консервації документів, – набувають необхідні як для майбутнього спеціаліста професійні навички щодо його подальшої діяльності.
Отже, увесь практичний досвіт, який студенти набувають під час проходження практики, позитивно впливає на формування їхньої готовності до майбутньої професійної діяльності філософа. Особливо практиканти, і як досвід показує у подальшій науково-дослідницькій діяльності, можуть виокремити інформаційно-пошукову цікаву перспективу, яка дасть змогу сформувати нову постать «людини освіченої» ХХІ століття.